torsdag 29 januari 2009

postheadericon Underbara Torsdag….

Nyss hem kommen från kvällens träning, ont i hela kroppen faktiskt. Men som ska väl hinna bli bra till matchen på lördag mot Onyx.

Lite stolt är jag över mig själv, eftersom jag har lyckats söka ungefär 15 olika jobb de senaste 2 dagarna tjoho, bara sitta och vänta på svar alltså. Under tiden får jag falla tillbaka på pappaledighet, jag har ju en del dagar kvar för Lukas.

Försäkringskassan lyckas även att betala ut Lizettes pengar imorgon redan, mycket tidigare än vi trott =)

0 kommentarer:

Leta i den här bloggen

Om mig

Mitt foto
Kärt barn har många namn... Är en ensamstående tvåbarnsfar, till en dotter på 4 och en son på 7. har mycket tankar om allt och ingenting.

Mest Spelade nu

  • MW2- Stimulus Package
  • A kingdom for Keflings
  • P4 - Radio Sthlm i bilen
  • Spotify

Etiketter