söndag 11 januari 2009

postheadericon Tillbaks till verkligheten

Japp då sitter man här, sista lediga dan innan mna ska tillbaka till jobbet, känns så där lagom insperirande. Men inte det lättaste att hitta nått nytt heller kanske.

Överlevde i alla fall gårdagens barnkalas, vilket kaos.
Senare på kvällen blev det förlust i matchen mot Onyx, trots att vi hade stöd på läktaren av Lizette & Ellie.
Jag tänker i alla fall skylla på det onyktra sekretariatet. Inte att jag faktiskt brände en straff i tredje perioden då vi hade en ypperlig chans att komma in i matchen igen. Nåja tror att fler än jag kände av julmaten i benen....Mer om matchen på Kolpenäs hemsida

Idag har vi varit och träffat far, han slog både mig och Lizette i en omgång Geni (frågesportspelet), men glad över att Lizette gav honom en fight det var bara en fråga som avgjorde, nästa gång får mästaren spö!

Hoppas i alla fall på en trevlig kväll med damen och att barnen somnar tidigt innan allvaret börjar igen imorgon.

0 kommentarer:

Leta i den här bloggen

Om mig

Mitt foto
Kärt barn har många namn... Är en ensamstående tvåbarnsfar, till en dotter på 4 och en son på 7. har mycket tankar om allt och ingenting.

Mest Spelade nu

  • MW2- Stimulus Package
  • A kingdom for Keflings
  • P4 - Radio Sthlm i bilen
  • Spotify

Etiketter