fredag 9 januari 2009

postheadericon Myskväll

Fredag innefattar oftast myskväll hos oss.
Just nu ligger jag i soffan nöjd efter att Helena Jonsson blivit 3:a i skidskyttet. Lukas och Lizette sitter och målar i en spiderman målarbok. Ellie ja hon sover har väl sovit i en evighet känns det som, vaknar väl lagom till man ska lägga sig.

Senare står det mellan På Spåret eller Let's Dance, jag hoppas på det första eftersom vi brukar kolla på just det, men vi får se vad det blir.

Lukas har upptäckt Super Mario (vår gammla tv-spels hjälte) vi har ägnat en stor del åt dagen åt att spela super mario på både Nintendo 8-bit och Nintendo-64. Nej jag har inga av de konsollerna kvar men som tur är finns det nått som heter emulatorer och gammla hederliga xbox, det är grejer det! Lustigt att han fortfarande är populär den gammle italienske rörmeckarn.

Imorgon blir det fullt ös, vi ska på barnkalas på Lidingö mellan 14-16. Innan dess ska vi till svärmor för lite lunch, och jag ska försöka övertala nån att vara med på mitt V-75 system å hinna lämna in det.

Just det jag glömde nästan kl 18.00 är det innebandy match oxå första efter uppeållet PEPP!!!

0 kommentarer:

Leta i den här bloggen

Om mig

Mitt foto
Kärt barn har många namn... Är en ensamstående tvåbarnsfar, till en dotter på 4 och en son på 7. har mycket tankar om allt och ingenting.

Mest Spelade nu

  • MW2- Stimulus Package
  • A kingdom for Keflings
  • P4 - Radio Sthlm i bilen
  • Spotify

Etiketter