fredag 16 januari 2009

postheadericon Ge mig en Spotify Invite någon snälla!!!

Snälla rara någon, kan jag inte få en invite till Spotify.

För er som undrar vad fan Spotify är för nått, så kan man säga ett digitalt biblotek för musik där du själv söker efter artist och musik, som du sen kan lyssna på helt lagligt och framför allt gratis.

Att få en spotify invite verkar vara en av de hetaste sakerna online just nu, jag menar företag lockar med invites bara för att få sälja sina produkter.

Jaja den som väntar på nått gått....jag står ju alla fall i kö på deras hemsida.

Klicka på länken för att komma dit och anmäl dig du med....

1 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken mail vill du ha den till?

Leta i den här bloggen

Om mig

Mitt foto
Kärt barn har många namn... Är en ensamstående tvåbarnsfar, till en dotter på 4 och en son på 7. har mycket tankar om allt och ingenting.

Mest Spelade nu

  • MW2- Stimulus Package
  • A kingdom for Keflings
  • P4 - Radio Sthlm i bilen
  • Spotify

Etiketter