måndag 11 februari 2008

postheadericon Måndag Igen!!!

Jaha då var det måndag igen.
Mycket jobb förra veckan och onsdag tosrdag denna vecka.

Innebandy han det bli en hel del oxå. Fölust i båda matcherna tyvärr. Men strunt samma det är kul att spela i alla fall. Om inte annat så behöver jag röra på mig :)
Imorgon tänkte jag försöka hinna med att träna efter att jag har lämnat sötstrut på dagis.

Skulle vara bra om man fick veta nått på Jobbfronten i veckan, längtar lite efter att få såsa på kontoret.

Är för övrigt oxå helt såld på Fantasy hockey league. En låtsas liga i nhl där man får väla 6 spelare som får poäng beroende på hur bra de presterar i verkligheten.
Kom på mig själv skrika rakt ut i ren glädje igår när Mike Green avgjorde för Washington på övertid. För att jag visste att han var en av "mina" spelare :)

0 kommentarer: