lördag 16 februari 2008

postheadericon Förlust igen....Suck

Det blev förlust igen i innebandyn igår och nu börjar det bli lite pinsamt...hoppas nått händer snart. Spelar vi som vi gjorde igår så kommer vi inte att vinna en match i vår.

Skönt att äntligen få vara ledig en hel helg med familjen i alla fall, det var ett tag sen vi var hemma tillsammans en hel helg.

Ikväll blir det melodifestival. Hoppas bara att det blir bättre en förra veckan, jag menar "Christer Sjögren I Love Europe" är nog by far det värsta jag har hört i hela mitt liv. Det låter som nått man hör på en dålig finlands kryssning. Jag skjuter mig hellre i foten än lyssnar på den igen. Lösningen kanske är att införa röstförbud på människor över 50 eller de med allmänt dålig musiksmak!

Nåja nu har jag gnällt färdigt för en stund frukosten kallar....

Det blir vinterstudion idag för hela slanten!

0 kommentarer: